• evavanbuggenhout

Voorinschrijvingen vanaf nu open!

Inschrijven voor schooljaar 2023-2024 is pas mogelijk vanaf 1 september 2022. Omdat steeds meer ouders interesse tonen in onze nieuwe basisschool, werken we met een voorlopige inschrijvingslijst. Zo verzeker je je peuter nu al van een plekje.

Hoe loopt het concreet?
  1. Ofwel maak je eerst een afspraak met de directeur voor een toelichting over de basisschool via tim.godyn@scholengroep.gent. Na die toelichting kan je je kind meteen op de lijst van voorinschrijvingen zetten of je doet dit op een later tijdstip via het contactformulier op de website.

2. Ofwel maak je je interesse als ouder nu al kenbaar door het formulier op de website in te vullen en je kind vooraf in te schrijven. Je kan in datzelfde formulier ook een afspraak maken met de directeur voor verdere toelichting.

Vanaf 1/9/2022 neemt de schooldirectie met jou contact op om de inschrijving officieel te verzilveren.

Later inschrijven is ook nog steeds mogelijk. We wijzen er wel op dat ons schoolconcept niet alleen innovatief is, maar ook bewust kleinschalig en familiaal: de vrije plekjes in onze school zijn daarom vrij exclusief.

We kijken ernaar uit jouw kind op Einstein Basisschool te verwelkomen!

216 weergaven

Recente blogposts