Met tram 1

De halte ligt op 10 min. wandelafstand.

Bereikbaarheid.

De bereikbaarheid van onze basisschool is van essentieel belang voor zowel ouders als leerlingen. We streven ernaar om een veilige en gemakkelijk toegankelijke omgeving te bieden.

Leren fietsen

Per bus

vanuit Sleidinge, Ertvelde, Belzele, Doornzele en Gent (lijnen 25, 53, 54 en 58)

Schoolbus

Voor meer info kan je terecht op het secretariaat.

Met de auto

Je parkeert op de parking van Aldi, neemt de hoofdingang van Einstein Atheneum/MuDA en volgt het pad links tot aan Einstein Basisschool.
Je parkeert op de parking ter hoogte van hofbilkstraat 21 en volgt het pad links tot aan Einstein Basisschool.
Je parkeert in de Hofbilkstraat/Hoeksken ter hoogte van de begraafplaats en neemt te voet het Christoffelpad tot aan Einstein Basisschool. Het Christoffelpad is NIET toegankelijk met de wagen.
Je rijdt via de Zwartestraat (achter de school) en laat je kind uitstappen aan het begin van de kerkwegel die leidt naar de school
Opgelet: het kan druk worden in de Hofbilkstraat tussen 08u00 en 09u00 en tussen 15u00 en 17u00.